tisdag 1 maj 2012

Det var ett tag sen.....

Hej rcvänner!

Det har blivit snålt med rapporterna på sistone pga skadade brorsor och sjuka morsor, men nu är de på bättringsvägen så det är dags att komma igång igen.
Det är jag som är "Mamma Balsberg" och som kommer att skriva det mesta här på bloggen.
Jag kommer att skriva om träningar, tävlingar och annat smått o gott.


Ska försöka skriva lättsamt och humoristiskt, men jag drar mig inte för att häckla dryghet, osportslighet och skitsnackstjafs om det finns anledning.
Kommentarer och synpunkter om det jag skriver emottages tacksamt på sidan, och jag förväntar mig då ett städat språkbruk.



I år kommer jag inte att vara med på alla tävlingar, men kommer att försöka hålla koll ändå.

Ha det gott och så ses vi på någon bana framöver... Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar