torsdag 9 maj 2013

Då var det dags....

Jaha, nu tycks alla ligga i startgroparna inför helgens stora spektakel som går av stapeln i Skövde. Deltävling 1 i Sverigecupen.

Ser att Rickard är i full gång med packträning och det är han säkert inte ensam om. Här hemma trycks det in pinaler för fullt i husbilen från ena sidan och Johan står och håller emot på andra sidan och jag säger håhåjaja.
Sture tycker att det är lite grejer mot förra året men han är förmodligen bara halvfärdig.
Fast det vet han inte själv förstås.

Jag har grillat de sedvanliga kycklinglåren och Sture har satt Kapten Morgan i bilen så han inte blir kvarlämnad på fel ställe. D v s hemma!

Kapten Morgan måste ju följa med eftersom jag ska stanna hemma. Någon måste ju hålla Sture o Johan i öronen. Befarar förstås att han blir lite tom och innehållslös innan helgen är till ända. Morgan alltså.

Nyaste modellen av Mugenbilen är redo för fight och vi får hoppas att vädergudarna är med er där uppe. Kan ju bli lite tungkört annars.

Jag kommer att försöka ta mig upp på söndag för att ta lite foto och bedriva lite allmän snokning så att jag har något att skriva om här på bloggen. Brukar ju hända ett och annat på banorna.
Hur det ska gå att ta sig upp vete gudarna. Förhoppningsvis kommer jag i tid tills det är dags att köra hem!

Önskar alla en bra kvaldag och så hoppas jag att vi ses på söndag...Mamma Balsberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar